2009. október 7., szerda

Egy nehéz nap méltó befejezése...

...a tejbegríz és a szex, vagy ő, aki férfim nyelvén szólva, darakása, amit én nem szeretek, mert olyan kemény, durva, koppanó hangzása van, a tejbegríz dallamosabb, kedvesebb szó. Ha jól összeszámolom, évente cirka egyszer eszünk tejbegrízt, ezért meg kell adni a módját, a szertartásom most sem maradhatott el: Miután az alant somolygó sztártejbegrízt biztosítottam arról, hogy tündöklése csak egy fotó erejéig tartott, parányi vajdarabkákat dobáltam bele az arcába, a szemét és a száját ipari mennyiségű kakaóporral tettem felismerhetetlenné, aztán szépen elkezdtem kanalazni a széléről, gyönyörű koncentrikus köröket leírva, biztos körző voltam előző életemben, csak türelmetlen óvodások vágnak bele in medias res, na meg ő, aki férfim, aki jól összekutyulta a fahéjjal és a féltve őrzött fahéjas forró csoki porommal (!) megszórt darakásáját és csak utána állt rá a gabonakörökre darakásakörökre, oda is súgtam neki, hogy tejbegrízbarbár, de azért szeretem.

A végjátékban némi tejszínt locsoltam a már-már kész tejbegrízhez, szerintem lágyabb lett, így már alkalmatlan a betonozásra. A tippet a tévépaprikás magazinnak köszönöm - köszi!


4 hozzászólás:

marlen írta...

teljen benne sok örömöd:) első vagyok, hurrá, hurrá:D:D

KawaZ írta...

Annyira jó Téged újra olvasni!! Hirtelen nekifutásból elolvastam az elejétől kezdve és most jó a kedvem:) Pláne úgy, hogy a főnököm lekoccolt vidékre és nyugodtan olvashattalak. Köszönöm a több száz olvasód nevében, hogy publikussá tetted a blogot!

( a képed pedig naggggyon jó!)

zsooofi írta...

tegnap én is tejbegrízt ettem, a torokfájásom miatt..de imádom:) sok kakaóporral, koncentrikus körökkel. szerintem ez ilyen női dolog.
exbarátom legalább negyed kiló porcukorral tette émelyítően édessé és gusztustalanul csomóssá. :(

csibike írta...

marlen: Köszönöm, legyen így :) Hurrá :D

Ottó: Köszi szépen, örülök, hogy jó kedved lett :)

thechicme: Torokfájás miatt? :)