2009. november 14., szombat

Most akkor mi van?

Megbontottam az utolsó hatosfogatot, a Visegrádi maradt a végére, két korty után tűnt fel, hogy ez a Visegrádi ásványvíz nem az a Visegrádi ásványvíz, amit inni szoktunk, mintha megromlott-megposhadt volna, kedvenc munkahelyemen pont ilyen íze és szaga van a csapvíznek, hánytatásra kiváló, hanyagolom is és a teljesen tiszta ballonosból töltögetem a bögrémet. A rányomott dátum szerint még nagyjából egy évig jó a víz, ergo fogyasztható lenne, ha a szervezetem nem tiltakozna veszettül, főleg az orrom és a nyelőcsövem. Meginni nem fogom ezt a hatszor másfél liter Visegrádit, az tuti, ha jól rémlik, a szobanövényzet nem tolerálja az ásványvizet, úgyhogy nincs jobb ötletem, felhasználom a vécében, végül is, illatosítónk van, a csatornarendszert meg remélhetőleg nem marja szét, bár az ilyen brutálvíztől minden kitelik.

4 hozzászólás:

Elf írta...

szobanövényzet és vágott virág imádja az ásványvizet, tele van ásványi anyaggal :) add nekik :)

csibike írta...

Ez biztos? Mintha azt olvastam volna valahol, hogy pont az ásványi anyagok miatt nem.

Elf írta...

hát én kaptam a barátosnémtól egy bambuszt júniusban, csak ásványvízben áll, hetente egyszer cserélem, és annyit nőtt, hogy lassan másodszor cserélem a vázát alatta :9 és az itthoni virágoknak, ha kapok, ásványvizet adok és sokkal tovább bírják :)

cyborgwings írta...

mi bajuk lenne a növényeknek az ásványi anyagoktól, csib'? ne légy lüke, a jóistenáldjonmeg! a klóros csapvizet, azt szeretik, hogyne. meg tudod mit még? az ónos esőt. na jó, befejeztem, csak majdnem leborultam a székről, bocs. :)

amúgy a múltkori adag visegrádi nekem sem ízlett. talán valami gond volt a töltőberendezéssel, avagy lehet a forrásvíz koszos? mindegy, szóval nem volt jó, az tény. remélem, ebből nem csinálnak rendszert, mert ez a kedvenc vizem.