2009. december 30., szerda

Azonosítatlan zöld izé

Mostanában zöld fény rebben meg az ablakon, cikázik ide-oda egy kicsit, aztán tovatűnik. Nem igazán hiszem, hogy egy zaklatottabb, gyengébb idegrendszerrel megáldott ufóról van szó, aki egyénieskedő hangulatában gabonakörök helyett ablaküvegköröket ró, inkább valamelyik szembeszomszéd (a másik házból) karácsonyi ajándéka lehet. Ő, aki férfim lézerre tippel. Vajh mire jó ez az izé azonkívül, hogy rebbenő zöld fényeket varázsol az ablakunkra?

Nem ittam és nem szívtam, tényleg cikázik és tényleg zöld.

7 hozzászólás:

Elf írta...

lehet valami gyerek :):):) ó tudnak ők csodákat művelni ... :)

csibike írta...

Biztos, hogy gyerek :)

kisrumpf írta...

Ne aggódj, én azt hittem, szép szabályos ufót látok, amíg ki nem derült, hogy a közeli kocsma bulit tart, drága pénzen bérelt "lézersóval", kérlek.

csibike írta...

Wow, megnyugodtam :))

winstonsmith írta...

Ilyen zöld cucc nálunk is volt. Valószínűleg egy nagyobb szállítmány zöld lézer érkezett Kínából. :)

csibike írta...

Mindenről a kínaiak tehetnek... :))

winstonsmith írta...

Pontosan.