2010. február 21., vasárnap

Nem érteni magyar?

Szépen elmagyaráztam a sportbolt eladónőjének, hogy a gyerekvárás hosszú hónapjai alatt is szeretnék festegetni, dekupázsolni, üvegmatricázni estébé, ezért szükségem lenne egy olyan szájmaszkra, ami a barkácsolás hevében megakadályozza az ilyen-olyan festékek, kontúrok és egyebek inhalálását, imígyen védve ivadékunkat az esetleges káros anyagoktól. Az eladónő szeme felcsillant, elkalauzolt a téli sportfelszerelésekhez és rámutatott a símaszkokra. Nem kezdtem el részletezni, hogy szó sincs síelésről vagy bankrablásról. Erős a gyanúm, nem értette meg, mit is szeretnék valójában.  

18 hozzászólás:

Rege Ata írta...

Miért SPORTboltban érdeklődtél? FESTÉKboltban, BARKÁCSboltban, barkácsáruházban, stb. nem lehet?

pitypang írta...

gyógyszertárban lehet kapni szájmaszkot,ha jól tudom....nem biztos,hogy ott..na,jól elbizonytalanodtam :)
vagy munkaruhaboltban???

csibike írta...

andi: Ott csak olyan nagyon egyszerű szájmaszk van, amit pl. az orvosok használnak.

Rege Ata: Lehet, bár ilyesmi nincs a közelben. Gondolom, a bringás szájmaszkok sem barkács- vagy festékboltból származnak.

maris írta...

és esetleg katona boltban gázálarc? :)

de amúgy találtam egy ilyet: http://www.allez.hu/shop/?p=productsList&iCategory=246&sName=Ker%E9kp%E1ros-maszkok

HalfHumanHalfCoffee írta...

Valami ilyesmit keresel?

http://www.shp.hu/hpc/web.php?a=6mikron&o=1163187082

Béb írta...

Szerintem munkaruha boltban keresd...

dorw írta...

ha szükségét érzed, akkor keress hepa szűrős maszkot.
ha csak filtert veszel, azt is feltudod az orrod elé kötni házi módszerrel.

http://www.bringaspar.hu/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=148&Itemid=172 (alul van, ami érdekes lehet)

Picike írta...

Tuti, hogy van gyógyszertárban ilyen! Az alkotásokról meg természetesen képet is jó volna majd látni! :-))

Golden írta...

ne keverd össze az eladót számára felesleges információkkal! Kérjél simán bringás szájmaszkot! De a bringához ragaszkodj! :)

Vica írta...

A dokiknak való tuti nem jó?

winstonsmith írta...

Ha aeroszolokkal is kreatívkodsz, akkor a fentiek nem igazán jók. A festékekben és hsaonló cuccokban található vegyianyagokhoz rendes félálarc kell, mint ez http://www.dunathermo.hu/index.php?page=munkavedelem&cat=1331 Megfelelő szűrőkkel együtt kb 10000 forint. Annak idején elég jól körbejártuk ezt a témakört a makettezős ismerősökkel, a szórópisztolyos festés miatt, ez az igazi megoldás. Na és lehet benne "Nyolcadik utas a csibike"-t játszani. Vagy Darth Chicken-t:D

SefiRia írta...

Gyerekek, hát komolyan mondom, nem hiszem el, hogy még Ti, Ti ajánlgatjátok a kismamának, EGY KISMAMÁNAK, hogy hol vegyen maszkot büdös ragozgatáshoz, ahelyett, hogy lebeszélnétek állapotára tekintettel való függőkreativitásáról! Irgum-burgum.
Aranyos csibike! Tudod, most a kicsikédnek/magzatodgyümölcsének minden egyes fejlődési periódusában maximálisan sok és tiszta oxigénre van szüksége (főleg egy pesti kismamának). Most, - csupáncsak párhónapról van szó - más kreativitással kell, hogy hasznossá tedd magad, mondjuk... fényképezgess. Jó ötlet, Nem? Nyithatnál "Fotóim" vagy "Körülöttem lévő világképek" címmel jegyzetlábat a blogodba. Nekem például nagyon tetszetek a pöttyösgalambjaid, persze legközelebb azért az erkélyen is tessék óvatosabban mozgolódni, féltem a picikédet, nah, mert megérdemled. És a kicsike is megérdemli, hogy az anyukája maximálisan vigyázzon rá - ugyhogy ehhez tartsd magad! (És ez parancs) :-))))

Elf írta...

van itthon egy gázmaszk... kéred? :)

csibike írta...

SefiRia: Vigyázok, nyugi :) Ezek semmi kis akrilfestékek, pl. vízzel oldódnak.

winston: Szerencsére ennyire nem kell bedurvulnom :)

Vica: Szerintem attól még simán belélegezhetem a festéket :)

csibike írta...

Golden: Sejtettem, hogy én vagyok a hibás :)

Picike: Ahol kérdeztem, ott nem volt, soha nem hallottak róla :)

dorw: Köszi, ilyesmire gondoltam, bár lehet, inkább gyöngyöt fűzök :)

csibike írta...

Pigi: Ez is jó tipp, köszi :)

*DuDuS*: Ühhüm, ennek az ára is barátságos, köszi :)

maris: Azt hiszem, gázálarcnál nem tudnék alkotni a röhögéstől :)

Elf: Az milyen? :)

Lublin írta...

Csibi - munkaruha boltban 200 Ft - és az már egész jónak számít, csak viselni szörnyű. Mondjuk egészen addig, amíg rá nem jössz, h az a drót azért van benne, h az orrodhoz igazítsd, és ezáltal ne csúszkáljon az arcodon fel-le a maszk....

Elf írta...

tudod olyan katonai :D B. biztosan tudja :D