2010. október 1., péntek

Üzenet a bögrén

Talán még soha nem bámultam meglepetten egy bögre aljára, a héten ez is megvolt. A történet ott kezdődik, hogy idén nem húzódott el a szülinapom, még szülés előtt fel akart köszönteni az összes családtag, pedig az is nagyon jó, amikor két hónapon keresztül kapom az ajándékokat, aztán még ki sem örömködtem magam, már ott a karácsony. Szerettem, hogy senki sem próbálkozott babás cuccal, egyik rokon sem gondolta, hogy minden vágyam egy új rugdalózó vagy egy cuki cumi. Csomó jópofa dolgot kaptam, még sálnak való színes fonalat is, bár azt egyelőre nem döntöttem el, hogy tudok-e kötni vagy sem. Úgy rémlik, igen, de lehet, hogy csak elméletben működik az egy sima, egy fordított. Bögremániásként és nemélőmacska rajongóként (mármint nem a holtat favorizálom) a két legkedvencebb családi ajándékom ez (az enyémen mélyebbek a színek, lusta vagyok fotózni, bocs) és ez (az enyém piros, lusta vagyok fotózni, bocs) a bögre az Originarttól, ő, aki férfim szervezkedésének köszönhetően. Az Originart jó bolt, simán függőséget okoz. Alapjáraton nem szoktam nézegetni a bögre alját, ha úgy adódik, mosogatás közben megfordítom, de bevallom, különösebb fordítgatás nélkül is el bírom mosni a bögréket, poharakat, egyebeket, ergo nem igazán tudom, mi áll a bögrék, poharak, egyebek alján. Most azonban mosogatás közben is gyönyörködtem az új bádogbögrémben, hogy milyen szép piros, a macskák tök jó csíkosak, ilyesmi. Nézegettem-forgattam. Utána meg jött a döbbenet. A bögre alján ott díszeleg a vonalkód (levakarható), a gyártó és linkje (nem vakarható le), valamint a SUPPORT FREE TIBET (pontosan így) és a kapcsolódó link (egyik sem vakarható le). Ez a harmadik felirat zavar kicsit. Előbb-utóbb el fogom felejteni a bögrealjnézegetés gyakoriságából adódóan, de most még fura. Hiába gondolom azt, hogy igen, free Tibet, hadd döntsem el én, hogy ilyen jellegű dolgot szeretnék-e a bögrém aljára vagy sem. Ráadásul levakarhatatlanul. Megnéztem az Originart honlapját, nincs infó arról, hogy a bögrék alján üzengetnek a free Tibet supportolásáról. Nem dől össze a világ, persze, hogy nem, jóízűen kortyolgatom a kakaómat a bögréből, csak azért mégis, na.        

P.S.: Ja, egy kis kitérő. Van nekem egy olyan régi bögrés vágyam, hogy piros alapon fehér pöttyös bádogbögre. Azt hittem, ez ilyen banális, hétköznapi izé, ha rákeresek a neten, hogy piros alapon fehér pöttyös bádogbögre, kismillió piros alapon fehér pöttyös bádogbögre ugrik elém. Hát, nem. Konkrétan egy sem, de komolyan. Kihaltak a pöttyös bádogbögrék vagy mi?

7 hozzászólás:

Macsek írta...

pont ilyen cicás sorozatom van nekem is, csak én nem a boltjukban vásároltam, hanem a Vörösmarty téri vásárban. Minden évben egyet. ez már családi tradíció nálunk pár éve :D:D
Az enyéimen viszont nincs free tibet-es felirat :-O

Picike írta...

A bádog cicás nekünk is gyűlőben van. Az oviban is abból iszom, mert az törhetetlen.
Pöttyösből szintén gyűjtő vagyok, de az nem bádog, hanem cserép /vagy mi/. De az is szép.

Leonia írta...

Zománcozott bögrére keress, úgy tűnik, ez a hivatalos neve. Itt találtam pöttyöset is neked.

http://www.balux.hu/index.php?headlinesid=385

Üdv, Leonia

csibike írta...

Leonia: Köszi a tippet :) Ez még nem az igazi, de határozottan előrelépés az én semmimhez képest.

Picike: Szép cserepet sem láttam mostanában, pedig egy nagy pöttyös csupor ellen nem tiltakoznék :) Gondolom, pl. vásárokban kapható.

Macsek: Na, ha idén nem, majd jövőre eljutok oda :) Jó lett volna, ha a boltban van olyan választási lehetőség, hogy felirattal kéri-e valaki vagy sem.

Pattogo írta...

Nekem van egy 2,5 decis piros alapon fehér pöttyös bádogbögrém. A veresi piacon lehet kapni. ;) Azt hiszem van nagyobb is.

Pöttyöskutty' írta...

Itt is errefelé a kisboltban, mintha láttam volna...
Amúgy meg köszönöm a tippet, mert B8nak szűnni nem akaró macska mániája van (főleg élő), és hátha kibékíthetem egy ilyen bögrével:)

csibike írta...

Talán jövőre eljutok valami vásárba, hátha :)

Pöttyöskutty': Igazán nincs mit :)