2011. február 17., csütörtök

... és beköszönt a tesó is


Megfigyeltem, a gyöngyguruk hangzatos neveket biggyesztenek a saját kreálmányaik mellé, úgyhogy ha majd egyszer gyöngyguru leszek és előrukkolok valami klassz medállal, olyasmi nevekkel fogok operálni például, hogy Ízisz Veseköve vagy Aphrodité Megsebzett Kisujjából Az Esőtől Nedves Földre Ficcenő Hulló Vércsepp, mert hát a lila medál ezek szerint olyan nagyon szimpla.

P.S.: Ne, ne kattintsatok a képre, mert megint én leszek a hibás holmi beleszerelmesedésért.

11 hozzászólás:

dorw írta...

naná, hogy te leszel, ki más?! komolyan aggódom magam miatt... mi lesz így velem?! muszáj lesz valamit kezdenem a stílusommal, hogy sok-sok gyöngyös csodát tudjak hordani. :P

a neve meg lehetne pl. borzalmasan gyönyörű lila varázs, vagy csodaszép gyöngyökből fűzött emésztő vágy. :P

biem írta...

nem is kattintottam. és
nem is szép egyáltalán. és
nem is szeretem a lilát. és
nem is te vagy a hibás. és.
elsőre el bírtam olvasni, hogy ficccnő, míg nem jöttem rá, hogy az ficcenő... :D

a címtől meg nem szaladt fülig a szám.
bár furcsálltam, hogy miért ide írod le? meg nem-e lenne-e kicsit korai-e? (de hát tudjuk, nem vagyok egy nagy babaguru...)

Thea írta...

Édesmindegy hogy hívják, attól nem lesz olyanabb...

Gyönyörű!

Picike írta...

Ez csodaszép, de jelenleg azon vigyorgok, hogy bedőltem a címnek. :-))

Elf írta...

milyen jó hogy ezek nem az én stílusomnak megfelelőek, különben utalhatnám neked a fizetésemet :) amúgy gyönyörű, csak nem rajtam :) én olyan elferdült vagyok, aki gótosokat kedveli :) de olyan szőttes szerű karkötő sztem majd még befigyel :)

Elf írta...

jah - és ezekbe a nevekbe leszek szerintem szerelmes :)

Anita írta...

hirtelen azt hittem máris jön a kistesó és rögtön teljesült a 2011-es pozitív terhes teszt kívánság:)

Marjann írta...

Az a baj, hogy én így kicsibe is bele tudtam szeretni. Már a színébe is.

dorw írta...

döntöttem. ha a gyerekink már 2-3-4 évesek lesznek és együtt szuperül eltudnak majd játszani a téli délutánokon a szobában, na akkor majd megtanítassz gyöngyötfűzni. ugye? :D

csibike írta...

Megírtam a posztot és amikor a szennyest pakoltam a mosógépbe, akkor esett le, hogy úristen, teljesen félreérthető a cím :) Ha 'olyan' tesó lesz, azt valószínűleg nem ide fogom írni.

dorw: Megtanítalak :) És befogjuk B.-t meg B.-t, hogy figyeljenek a gyerekekre, amíg mi gyöngyözünk.

Marjann: Nagy kedvencem ez a szín, szeretek vele dolgozni :)

Anita: Bár úgy lenne... :)

Elf: Szólsz, mit szeretnél és megbeszéljük :) Lehet, hogy ezüst-feketében, egy kicsit ezzel-azzal megbolondítva neked is bejönne.

Picike: Mea culpa ésatöbbi :)

Thea: Jó, akkor nekem majd olyan lesz, hogy egyik lila medál, másik lila medál :)

biem: Ez aranyos nagyon :) Elvileg összejöhet, gyakorlatilag is, szóval, van rá esély, de a szoptatás azért valamennyire fogamzásgátló.

dorw: Ami a ruhákat illeti, szerintem a nőiességed egy részét rejtegeted, parlagon hever :)

Thea írta...

:-DDD