2011. február 16., szerda

Nyugi, csak az eleje babablogszerű, utána egy fiúról lesz szó

Fogzik a fiam, és én nem vagyok álmos, már nem, és eszembe jutott, hogy tegnap a kezembe fogtam egy dínós csörgőt a Brendonban (rettentően izgalmas az anyák élete, komolyan, baromi nagy a csörgőpiac), és mosolyognom kellett, olyan elégedett mosollyal, mert még januárban volt egy dínós turpisságom, ami úgy sült el, ahogy akartam. Itt a blogban sem szoktam reklámozni, hogy kit lepek meg ezzel-azzal csak úgy, huncutságból, mert minek reklámozzam, az ajándékaim szép csendben eljutnak a leendő tulajdonosaikhoz, ők örülnek, én örülök és kész. Most csak azért teszek kivételt az egyik akciómmal, mert csúnya-csúnya előítélettel a szememben pillantottam Az Eladófiúra, és tudjátok meg ti is, hogy akár egy eladófiúnak is fontos lehet a dínó, bizony. Hogy miről van szó? Az történt, hogy valamikor sétálni mentünk ő, aki férfimmel és a sarjunkkal és betévedtünk egy boltba, semmi szándékosság nem volt a dologban, nem terveztem, hogy bemegyünk, amikor a bolt közelébe értünk, éreztem, hogy ide be kell néznünk, legalábbis nekem mindenféleképpen. S lőn, benéztünk. A gyerekágyneműnél rögtön kiszúrtam egy dínós párnahuzatot és rámarkoltam, hogy ez nekem kell, mert ha dínó, akkor dorw, aki imádja a dínókat, persze csak a fia miatt (persze!), gondoltam, meglepem vele. Még jó, hogy tudom, kire lehet számítani blogilag és nemblogilag, úgyhogy Elf és a párja megsúgta nekem dorw címét, ami sarkalatos pont, ha az ember mindenféle ajándékokat és kedves leveleket küldözget ide-oda. A párnahuzatnak nagyon örültek, de sajnos azt is meg kellett mondanom teljesen őszintén, hogy takaróhuzat nincs. És itt jön a képbe Az Eladófiú, ugyanis merészen kitaláltam, hogy sok párnahuzatból pompás takaróhuzatot lehet varrni, tényleg csak egy kis kreativitás kell hozzá. Magamra kötöttem az egy szem gyerekemet és elvágtáztam a boltba, már amennyire sokkilónyi gyerekkel vágtázni lehet. Két lány állt a kasszánál, egy srác kísérgette a vásárlókat. A lányokat támadtam meg a kedves mosolyommal, hogy dínós párnahuzat, ugye, van még? Valahová a hátam mögé mutattak, hogy ja, arrafelé. Jó, végül is ez is több a semminél, simán letagadhatták volna. Kettőt találtam itt-ott a polcokon, kettőt talált nekem Az Eladósrác. Másfél méter magas kosarakban sorakoztak a párnahuzatok, ezekhez a hordozókendős gyerekkel nem tudtam lehajolni, hogy egyesével végignyálazzam őket, az utolsó darabokhoz konkrétan le kellett volna feküdni a földre. Ezen a ponton kértem segítséget a kasszás lányoktól, hogy a barátnőmet és a kisfiát szeretném meglepni és hogy ez nagyon fontos és hogy behajolnának-e. A kasszás lányok csak néztek egymásra, aztán néztek Az Eladósrácra, akire én is ránéztem, és úgy láttam, nem hozza lázba, hogy dínós párnahuzatot vadásszon a kismillió egyéb párnahuzat között, és már épp azon kezdtem filózni, hogy egy vásárlótól kérek segítséget, amikor Az Eladósrác bólintott és megindult a kosarak felé. Nem nézett túl szépen, le mertem volna fogadni, hogy kétszer beletúr az egyik kosárba és közli velem, nincs több dínós párnahuzat. Tévedtem. Nagyon durván. Az Eladósrác valóban végignézte az összes kosarat... és talált még egy huzatot. Úgy tűnt, ennyi dínót sikerült összeszedni, ezzel a hárommal indultam a kasszához, már épp fizettem, amikor utánam kiabált a srác, hogy vanmégegy!, vanmégegy!, vanmégegy! és rohant hozzám, kezében a dínós párnahuzattal. Ennyit az előítéleteimről. Az még érdekes volt, hogy az egyik kasszás csaj mindenáron párnákat akart vetetni velem a huzatokba, és miután elárultam, hogy takaróhuzat lesz a párnahuzatokból, teljesen ledöbbent, láttam rajta, hogy annyi érzéke van a kreativitáshoz, mint Mike Tysonnak a csipkeveréshez. Bocsánat, már megint előítéletes vagyok, lehet, hogy Mike Tyson esténként csipkét ver a kandallója mellett üldögélve, ki tudja.      

8 hozzászólás:

Elf írta...

:nagyonröhöghajnalban:

dorw írta...

van nékik örülés továbbra is! néha alattomban kihúzom a fiókot, és lopva megsimizem őket, és alig várom, hogy paplanhuzatként lássam őket viszont. amit a kedves Elf minden bizonnyal boldogan fog megvarrni (ugye? :D).

este talán már eljutok addig, hogy írjak is neked. :)

csibike írta...

Kíváncsi leszek a végeredményre :) Vagy inkább ne legyek az, hüm?

Most már eljutottam odáig, hogy piszkozatban írom a leveleimet, mindig hozzáteszek egy kicsit, ha épp ráérek :)

Névtelen írta...

Vàà, de kàr, hogy nem lakok Pesten, èn imàdok varrni, nagyon szìvesen besegìtenèk.
Ki a gyòngyfùzèsben menò, ki a varràsban, Tyson, meg lehet, hogy a csipkeverèsben..:DD

Azèrt nem semmi ezek az eladòcsajok, ha nem lett volna Andris rajtad, akkor is kutyakòtelessègùk lett volna kiszolgàlni a vàsàrlòt!
Hogy mifèle eladòk vannak, vajon mièrt kapjàk a fizetèsùket, nem tom.:(( Grrrr..

Elf írta...

ó már megint a kedves Elf? :):):)
aztb hittem Csibike meg is csinálta :) kaptam ajcsit yeeeeeeeeeee

csibike írta...

Elf: Nincs varrógépem, pedig nagyon szeretnék (nem mintha tudnék varrni, de valahogy csak megtanulnám a trükköket), és már nyáron, amikor az ülőpárnák huzatait kézzel varrtam, fellázadtam önmagammal szemben, ezért maradt félbe az ülőpárna-projektem :)

Edit: Már a gondolatot is köszi :) Tegnap este kaptam egy nagyon kedves felajánlást varrásügyben, folyik az egyeztetés.
Ha nincs rajtam, megoldom egyedül a kutatást.

Elf írta...

ha varrógépet akarsz venni, majd elmondom, hogy hol vedd és kapsz egy kicsit mufurc szaktanácsadó bácsit is hozzá, de én pl bármivel meg szoktam keresni :) úgy 40 körül már egész komolyak vannak.... ma láttam az anbyagot, terv már van, és dorwnak is vannak igényei :):):) méghogy pecswörk :):):)

Névtelen írta...

Mike nevében kikérem neki :) Igenis szokott csipkét verni, de kizárólag ha rajta van a nején :).
Jah a másik boltban volt takaró huzat is :P ;)

Sac.