2011. augusztus 2., kedd

Előbb-utóbb eltörik a kezemet

Lehet, hogy
1. egy olyan autós, aki ezerrel belehajt a tócsába, és a tócsa negyede rajtam, a babakocsin és a babakocsiban ülő gyereken köt ki, én pedig feldúlt ábrázattal a tócsás orczámon elactivityzem a közömbösen elhajtó faszi visszapillantótükrének, hogy a) bzmg!, b) hülye vagy, bzmg!, c) vak vagy, bzmg!;
2. egy olyan nő, aki hiába realizál engem és a babakocsit, mégis kivág elém a boltban, és a minden földi jóval, de főleg lendülettel teli kosarát a gyerek fejétől öt centire állítom meg, és a nő homloka helyett a sajátomat ütögetem látványosan, hogy megsejtse, mit gondolok róla, de azért az egyértelműség kedvéért odamorrantom neki, hogy 1.a), 1.b) és 1.c);
3. egy olyan fogyókúrázó olvasó, aki hónapok óta megtagadja magától az édességet, és olyanokat lát a blogomban, hogy pölö a hétvégén egyedül, mindenféle segítség nélkül elkészítettem életem első tiramisuját és le is nyomtam az egész tál 'urvafinom tiramisut úgy, hogy a két tiramisus nap alatt egy kilót fogytam (titkos féreg foga rág?).

Ha esetleg senki nem töri el a kezemet, sanszos a tiramisumérgezés. (Nem mondtátok, hogy ez ilyen egyszerű cucc.)

0 hozzászólás: