2011. október 23., vasárnap

Ékszerözön

Mesélek majd a paradicsomprojektem utolsó felvonásáról, a könyvekről, amelyeket nagyon ajánlok vagy kicsit sem, a fűtésszerelők lábujjairól, mert ez nálunk visszatérő motívum ősszel, úgy tűnik, meg az új hajamról, és megmutatom a horgolt macskalányomat is, de csak majd, mert most feltöltögetem ide az elmúlt egy-két-három hónapban megrendelésre készített ékszerek egy-egy vezéregyéniségét, hogy némi színt csempésszek ebbe a rusnyaszürke időbe. Lélekben a nyár gyermeke vagyok, ezt az arcát utálom az ősznek, hideg, nyákos, szomorú. Meleg, citromos-mézes epres teába vagy karamelles/vaníliás forró csokiba kapaszkodom (néha a radiátorba, mert már működik), meg színes harisnyákba, színes csatokba, színes bögrékbe, színes ruhákba, színes habfürdőkbe - és a színes gyöngyeimbe is. 

 

8 hozzászólás:

miskolczi írta...

nagyon szépek

Névtelen írta...

Ezek gyönyörűségesek! Az életben nem volt türelmem a gyöngyözéshez, és hogy végigolvassam az Egri csillagokat. Inkább nézem mindkettőt.

Csigamami írta...

22:57-kor írtam tegnap neked a levelet :o) úgyhogy kb együtt gondolhattunk a fűtésszerelők lábujjára :o) ezért hatalmasat nevettem most :o) nemcsak a gyereket rontod el a gyöngyeiddel, engem is...

Elf írta...

a második meg a negyedik nagyon ott van :)

Fiatalok főzőiskolája írta...

Nekem az első kép szerelem első látásra. Annyira szép!!

dorw írta...

4 és 5. az 5. egészen pontosan A gyöngyszerelem megtestesítője! :)

che írta...

Így nem ér...nagyon szép mind...hogy döntsem el, hogy melyiket nyerjem? :)))

csibike írta...

che: És mihez hordanád? :) Biztos jól menne a nyakkendődhöz.

dorw: Nekem is az egyik kedvencem :)

Parrot's diary: Köszönöm :) Kettő van belőle, ha esetleg... - jegyezte meg csibike sokatmondó hangsúllyal.

Elf: A negyediken feketés-barnás a gyöngy, szép színe van, élőben jobban látszik :)

Csigamami: Nem titkolt célom, hogy mindenkit elrontsak és gyöngyékszerszerelembe ejtsek... :)

orsi: Egyszer végig bírtam olvasni, és az őskorban szerencsére megvolt videókazettán :)

miskolczi: Köszönöm :)