2012. február 12., vasárnap

Vidám tekintetű helyett R2-D2

A mosolygó teknős már megvolt, épp tetű után vadásztam (nem a korpuszomon, a neten), amikor ő, aki férfim kíméletlenül közölte velem a hírt, miszerint hagyjam a dögöt, a "vidám tekin tetű" képi ábrázolása másnak is eszébe jutott, nem én vagyok az egyetlen fárasztó ember a világon. Mondjuk, a teknősöm azért aranyosabb, nem ilyen göcsörtös térdű. 
A tekis flash tegnap este jött (túl pihent nem lehetek, így kizárásos alapon túl fáradt vagyok), meg az a tény is, hogy ő, aki férfim elővette a kettő darab legó R2-D2-ját és megmutatta, hogy nem egyforma színű a fejük (vagy mi, tette hozzá bizonytalanul csibike, és lelki szemeivel látta, ahogy a kőkemény Star Wars rajongók összehúzzák a szemöldöküket és ingerülten villogtatják a lézerkardjaikat), az egyiké fehér, a másiké szürke. Jesszus! Rögtön rávágtam, hogy a szürke fej az autentikus, és tényleg (tegyétek csak el azokat a lézerkardokat, padavankáim). Megjegyzem, a gyártó részéről oltári nagy felelőtlenség az eltérő színezés, három év múlva majd kamuzhatom azt a fiamnak játék közben, hogy a heves csatában kopott le R2 fejéről a festék.

7 hozzászólás:

Niki írta...

Hú, ez most nekem túl összetett, nem annyira értem!:) Visszajövök délután értelmezni!

Edina írta...

Hú elsőre nem esett le, hogy kiről van szó. Azt hittem erre az R2-D2.re, hogy vmi matek példával foglalatoskodsz :). Csak nem értettem, hogy lehet más színű a feje :D

Orsi írta...

Sakk... de mi az az R2???
Első olvasásra ez jött le... :)))

parázs írta...

fantasztikus, hogy tulajdonképpen egy mukkot sem értek az egészből :)

Edina írta...

Nekem is csak, akkor esett le mikor a linkre kattintottam. A csillagok háborújából a kisebbik robot. :)

wf írta...

Elsőre nem értettem a teknőst... Aztán meg azt, hogy jön ez össze R2-val... :D

csibike írta...

A megértéshez meg kell nézni a linkeket, az biztos.
A vidám-tekin-tetű egy szójáték, amit le lehet rajzolni. (teki=teknős)
Az R2-D2 pedig artuditu / artu (R2) a Star Wars-ból.