2012. június 2., szombat

Már csak paradicsommagot merek vetni

Kártyát nem. Legalábbis az egyiptomi tarotkártyámhoz soha többé nem nyúlok, mert ő, aki férfimnek eddig minden bejött, amit kikártyáztam. Építi a karrierjét, és most ne csapjatok orrba, de ez jelen állapotunkban gond. Mióta összefoglaltam neki a kártyából kiolvasott jövendőt (szakmai sikerek tömkelege), reggel nyolcra jár be dolgozni, és este hét előtt csak akkor ér haza, ha szarul érzem magam fizikailag, mert épp nem tudtam semmit sem szusszanni reggel nyolc és este hét között. Ja, az is szívás, hogy hétvégente melóznia kell, és mivel itthon a sarj miatt hatékonyan képtelenség (imádja az apját, na), elmegy a bányába, nincs más megoldás. 
Úgy tervezem, a jövőben kizárólag autós kártyát veszek a kezembe.  

8 hozzászólás:

Szeri írta...

Üdv a klubban..., mondjuk én még kártyát sem vetettem.

Orsi írta...

Nagyon kíváncsi lennék, mit tartogat nekem a jövő a Te olvasatodban!
Várom is, de nagyon parázom ám! Tudod, miért!

Sári Kata írta...

Bárkinek tudnál így látatlanba kártyát vetni? Mert én nagyon kíváncsi lennék és hálás, ha megtennéd... :))

dorw írta...

én egy ilyen után asszem soha többé nem kártyáznék magamnak/magunknak semmit ki.

Gogo írta...

nekem (hacsak gondolatban is) vess légyszi ötös vizsgákat a következő 2 hétre. köszönöm!

Csigamami írta...

nekem jelen esetben a 2es is megteszi :o)

csibike írta...

Csigamami, Gogo: Lehet, hogy az is elég, ha csak szimplán drukkolok nektek... :)

dorw: Az a fura, hogy csak poénból csináltuk, dögfáradtan, összebújva, és mégis :) Nem is hiszek a kártyában, B.-nek vetettem először, erre tessék.

Sári Kata: Ez olyan, hogy neked kell húznod x darabot, szóval, nem olyasmi, hogy csak gondolok rád :) Lehet, hogy új alapokra kellene helyeznem a kártyavetést, mondjuk, kitalálhatnám a blogos jóslást :)

Orsi: Nézd, valószínűleg a gondolat teremtő ereje és a bevonzás jöhet itt szóba, ha valamennyire komoly magyarázatot akarok találni :) Ha kívülről nézem, B. melóhelyén nem várt változások történtek, ennek köszönhető egy csomó minden, de az azért érdekes, hogy egybevág azzal, amit én "jósoltam" neki, pedig akkor még nyomokban sem lehetett tudni semmit a változásokról, azokat nem mi idéztük elő :)

Szeri: Nekem meg ráadásul csak 2 gyerekem van :)

Elf írta...

tehetséges vagy :)