2013. augusztus 10., szombat

Még valami?

Nyaralásunk előtt három nappal elmerészkedtem egy új fodrászhoz. Expressz hajszalonba ültem be, 15 percet vártam, hogy felszabaduljon valamelyik fodrász. Sokat nem tudott rontani a hajamon, valószínűleg emiatt nem zavart a kicsit amatőrnek tűnő ténykedése. Nehezemre esett megválni a régi fodrászomtól (pedig borzasztó rövidre vágta legutóbb a hajamat, haragudtam rá nagyon), mert szeretek ragaszkodni kozmetikushoz-fodrászhoz, mindig adok neki egy utolsó utáni esélyt, hogy biztos legyek abban, valóban elcseszi a hajamat.

Nyaralásunk előtt két nappal 
a) azt mesélték nekünk, hogy betörtek a leendő szobánkba és kirabolták az éppen ott nyaraló családot. A szájhagyomány útján terjedő történet recepciós által előadott eredeti verziója úgy néz ki, hogy a kettővel utánunk következő szobához tartozó erkélyre belépett a tettes, kinyitotta a szúnyoghálós ajtót (amit nem zárt be az odabent szunyáló 2 fő felnőttet és 2 fő gyereket számláló család), átlépett a földön alvó egyik gyereken, magához vette az asztalon heverő, értékesnek tűnő táskát, kilépett a szúnyoghálós ajtón és eltűnt. Senki nem ébredt fel. Szerintem mi sem ébredtünk volna fel. Akinek gyereke van, ájulatban alszik és kizárólag a gyereke hangjára riad meg. Luxus lenne, ha minden egyéb kategóriába sorolható neszre kinyitná a szemét.
b) anyukám vörösre festette a hajamat a saját kérésemre. A hajam első ránézésre fekete (másodikra is), azonban tudom, hogy tartalmaz vörös színt: napok óta vörös lé csorog a fejemről a hajmosások után, illetve minden cucc vörös marad, amire ráteszem / amibe beletörlöm az izzadtságcseppekkel kidekorált bucimat.  

Nyaralásunk előtt egy nappal ő, aki férfim még dokihoz hurcolászta a nagyobbik kisfiamat. A doki azt tanácsolta, hogy vasárnapig ne engedjük sarjunkat a Balatonba. Ötezer fokban biztos kivitelezhető az ilyesmi. Mivel a doki gyógymódja és az én ráolvasásom hatott, a gyerek balatonozott vasárnap előtt. Ha bármi gond adódott volna, nyilván kipecázzuk a Balcsiból. A biztonság kedvéért azért kezelgetjük a doki álal javasolt módon.

Nyaralásunk megkezdésének napján kismillió hangyát irtottunk ki a szobánkban, azóta is mindenhol támadnak. A hosszú-hosszú hónapokig tartó ágyi poloska megszállás után mindenre érzékenyen reagálok, ami kicsi, sötét és mozog, ezért a szobaleltárba beleírtam, hogy rengeteg a hangya, meg azt is, hogy lehetne tisztább a padló és a szőnyeg. Igen, ilyen finoman fogalmaztam, mert visszatérő vendégek vagyunk. 

2 hozzászólás:

teide írta...

Kisgyerekesék szerintem másképp nem is tudnak nyaralni menni...

csibike írta...

Ja, dögunalom amúgy is az életük... :)